Kayo eKMB to doskonały motocykl dla najmłodszych dzieci. Bez hałasu, z kontrolą rodzicielską. Czego się bać?
Kayo KMB to doskonały motocykl dla najmłodszych dzieci, które dopiero rozpoczynają przygodę z motocyklami. Łatwy w obsłudze, pozwalający rozwinąć swoje umiejętności. Automatyczna skrzynia biegów, kontrola rodzicielska w postaci ograniczenia prędkości maksymalnej to tylko nieliczne atuty tego motocykla.
MRF 80 MINI często wybierany jako pierwszy motocykl dla 6-7 latków. Solidny osprzęt i niezawodny silnik gwarancją bezobsługowej i bezstresowej jazdy.
MRF 80 Runner to bardziej zaawansowany model 80-tki dla nieco bardziej wprawionych riderów. Tarczowe hamulce, solidne zawieszeniem basowy wydech – to wszystko w standardzie – na wyciągnięcie ręki.
Kayo 90 TS często wybierany jako pierwszy motocykl dla 6-7 latków. Solidny osprzęt i niezawodny silnik gwarancją bezobsługowej i bezstresowej jazdy.
Pit bike Kayo 110 TSD jest najlepszym motocyklem dla początkujących, którzy chcą zacząć swoją przygodę z motosportem oraz dla osób, które przesiadły się z mniejszej pojemności pit bike’a. Jest on również bezpiecznym wyborem dla dzieci w wieku 7-11 lat.
MRF 120 jest wyborem nieco większych dzieci ( od 10 roku życie ), które albo jeżdżą dla przyjemności albo startują w zawodach na asfalcie bądź w terenie. Silnik o pojemności 120 ccm słynie z płynnego oddawania mocy oraz bardzo dużej trwałości.
MRF 120 RC jest młodszym bratem bardzo popularnego MRF 140 RC. Doskonały wybór dla tych, którzy kochają teren, chcą się ścigać i wygrywać. Silnik o pojemności 120cm w połączeniu z lekką ramą to przepis na sukces.
MRF 120 SM zamyka rodzinę 120-tek. Wersja na asfalt, specjalnie przygotowana i dopasowana do potrzeb młodych riderów. Co więcej – wiemy z potwierdzonych źródeł – zimą na halę pełnoletni rider nie potrzebuje nic więcej niż MRF120 SM.
MRF 120 TTR e-start będzie idealny dla każdego, kto nie potrzebuje sprzęgła lub zaczyna swoją przygodę z motocyklami.
Kayo 125 TD to idealny model dla dzieci w wieku 9-12 lat, jak i dla starszych początkujących. Jeśli Twoje dziecko wyrosło już ze swojej poprzedniej maszyny, lub chce zacząć jazdę na Pit Bike’ach – ten model to idealny wybór! Dodatkowo, mimo bardzo atrakcyjnej specyfikacji, jest tani i nie zrujnuje Twojego budżetu!
MRF 140 RC to najczęściej wybierany pit w Polsce. Niezrównany i niezastąpiony. Wytrzymały i polecany przez każdego kto na nim jeździł.
MRF 140 RC-Z to konstrukcja bez kompromisów. Tym modelem MRF udowodnił że pudło jest w zasięgu ręki każdego zdolnego ridera.
MRF 140 SM urodzony na asfalcie. Ten pit to esencja ścigania na asfalcie, sztywny, zwrotny i mega stabilny w zakrętach. Do tego podkręcony silnik o pojemności 140cm z lekkim magnetem oraz wałkiem Z40. Nie czekaj – wybierz go i dołącz do Pucharu Polski na asfalcie.
MRF 140 RC BIG to większe koła oraz więcej miejsca dla większych riderów. Dodatkowo rama została specjalnie zaprojektowana aby dobrze “dogadywać się ” z dużymi kołami. Idealny w każdy teren oraz na zawody.
MRF 140 TTR jest rozwiązaniem dla riderów, którzy chcą jeździć na mocniejszym pit bike’u ale niekonicznie na dużym sprzęcie. Ta 140-tka jest najmniejsza ze wszystkich o tej pojemności.
Jeśli szukasz dużego Pit Bike’a z mocnym silnikiem i dużymi kołami, który dobrze poradzi sobie podczas jazdy enduro, jak i na torze motocrossowym – Kayo TT to model dla Ciebie! To motocykl, któremu żaden teren niestraszny i zadowoli bardzo wymagających rajderów.
MRF 160SM-R jest modelem opartym na MRF140SM. W tej specyfikacji zastosowano silnik 155cm z głowicą KLX który ma nieco dłuższe przełożenia skrzyni biegów.
Jest to zdecydowanie Pit Bike dla wysokich osób - wysokość siedzenia w tym modelu wynosi aż 85 cm, dzięki czemu nawet wysokie osoby nie będą miały problemu z wygodną i bezpieczną jazdą.
Terenowy Kayo TT 190 R z kołami 14/17 w pełni regulowanym podwoziem.