eKMB

 

Kayo eKMB to doskonały motocykl dla najmłodszych dzieci. Bez hałasu, z kontrolą rodzicielską. Czego się bać?

 

 

  1. Dla najmłodszych riderów
  2. Cicho i bezpiecznie
  3. Kontrola rodzicielska
  4. Bezawaryjnie

 

KMB

 

Kayo KMB to doskonały motocykl dla najmłodszych dzieci, które dopiero rozpoczynają przygodę z motocyklami. Łatwy w obsłudze, pozwalający rozwinąć swoje umiejętności. Automatyczna skrzynia biegów, kontrola rodzicielska w postaci ograniczenia prędkości maksymalnej to tylko nieliczne atuty tego motocykla.

3.999,-

 

  1. Lekki i poręczny
  2. Dla dzieci w wieku od 4 lat
  3. Kółka boczne w standardzie
  4. Idealny na pierwszy motocykl

 

MRF 80 MINI

 

MRF 80 MINI często wybierany jako pierwszy motocykl dla 6-7 latków. Solidny osprzęt i niezawodny silnik gwarancją bezobsługowej i bezstresowej jazdy.

2.999,-

 

  1. Lekki i poręczny
  2. Dla dzieci w wieku od 4 lat
  3. Kółka boczne w standardzie
  4. Idealny na pierwszy motocykl

 

MRF 80 RUNNER

MRF 80 Runner to bardziej zaawansowany model 80-tki dla nieco bardziej wprawionych riderów. Tarczowe hamulce, solidne zawieszeniem basowy wydech – to wszystko w standardzie – na wyciągnięcie ręki.

4.599,-

 

  1. Solidne zawieszenie
  2. Tarczowe hamulce
  3. Regulowany rolgaz
  4. Dla dzieci w wieku do 10 lat

 

KAYO TS 90

 

Kayo 90 TS często wybierany jako pierwszy motocykl dla 6-7 latków. Solidny osprzęt i niezawodny silnik gwarancją bezobsługowej i bezstresowej jazdy.

4.599,-

 

  1. Niezniszczalny
  2. Dla dzieci w wieku do 10 lat
  3. Regulowany rolgaz
  4. Atrakcyjna cena

 

KAYO TSD 110

 

Pit bike Kayo 110 TSD jest najlepszym motocyklem dla początkujących, którzy chcą zacząć swoją przygodę z motosportem oraz dla osób, które przesiadły się z mniejszej pojemności pit bike’a. Jest on również bezpiecznym wyborem dla dzieci w wieku 7-11 lat.

4.699,-

 

  1. Łatwa obsługa sprzętu
  2. Półautomatyczna skrzynia biegów
  3. Przednie zawieszenie upside-up

 

MRF 120

 

MRF 120 jest wyborem nieco większych dzieci ( od 10 roku życie ), które albo jeżdżą dla przyjemności albo startują w zawodach na asfalcie bądź w terenie. Silnik o pojemności 120 ccm słynie z płynnego oddawania mocy oraz bardzo dużej trwałości.

4.199,-

 

  1. Łatwy w obsłudze
  2. Sprawdzone komponenty
  3. Elastyczny silnik
  4. Niskie koszty eksploatacji

 

MRF 120 RC

 

MRF 120 RC jest młodszym bratem bardzo popularnego MRF 140 RC. Doskonały wybór dla tych, którzy kochają teren, chcą się ścigać i wygrywać. Silnik o pojemności 120cm w połączeniu z lekką ramą to przepis na sukces.

5.199,-

 

  1. Lekka konstrukcja ramy
  2. Bezawaryjny silnik 120 cm
  3. Duży rozstaw osi
  4. Niskie koszty eksploatacji

 

MRF 120 SM

 

MRF 120 SM zamyka rodzinę 120-tek. Wersja na asfalt, specjalnie przygotowana i dopasowana do potrzeb młodych riderów. Co więcej – wiemy z potwierdzonych źródeł – zimą na halę pełnoletni rider nie potrzebuje nic więcej niż MRF120 SM.

5.499,-

 

  1. Łatwy w obsłudze
  2. Dla dzieci w wieku do 13 lat
  3. Kontrola rodzicielska
  4. Niskie koszty eksploatacji

 

MRF 120 TTR e-START

 

MRF 120 TTR e-start będzie idealny dla każdego, kto nie potrzebuje sprzęgła lub zaczyna swoją przygodę z motocyklami.

4.899,-

 

  1. Elektryczny rozrusznik
  2. Półautomatyczna skrzynia biegów
  3. Łatwy do opanowania
  4. Just for Fun !

 

KAYO 125 TD

 

Kayo 125 TD to idealny model dla dzieci w wieku 9-12 lat, jak i dla starszych początkujących. Jeśli Twoje dziecko wyrosło już ze swojej poprzedniej maszyny, lub chce zacząć jazdę na Pit Bike’ach – ten model to idealny wybór! Dodatkowo, mimo bardzo atrakcyjnej specyfikacji, jest tani i nie zrujnuje Twojego budżetu!

4.999,-

 

  1. Łatwy w obsłudze
  2. Sprawdzone komponenty
  3. Wytrzymała rama
  4. Niskie koszty eksploatacji

 

MRF 140 RC

 

MRF 140 RC to najczęściej wybierany pit w Polsce. Niezrównany i niezastąpiony. Wytrzymały i polecany przez każdego kto na nim jeździł.

5.799,-

 

  1. Najpopularniejszy pit bike w Polsce
  2. Łatwy w obsłudze
  3. Solidna konstrukcja
  4. Niskie koszty eksploatacji

 

MRF 140 RC-Z

 

MRF 140 RC-Z to konstrukcja bez kompromisów. Tym modelem MRF udowodnił że pudło jest w zasięgu ręki każdego zdolnego ridera.

7.999,-

 

  1. Silnik 140 + ORK + Z4o
  2. Topowy osprzęt
  3. Regulowane zawieszenie
  4. Doskonałe opony

 

MRF 140 SM

 

MRF 140 SM urodzony na asfalcie. Ten pit to esencja ścigania na asfalcie, sztywny, zwrotny i mega stabilny w zakrętach. Do tego podkręcony silnik o pojemności 140cm z lekkim magnetem oraz wałkiem Z40. Nie czekaj – wybierz go i dołącz do Pucharu Polski na asfalcie.

7.899,-

 

  1. Łatwy w obsłudze
  2. Zwrotny i stabilny
  3. Zaprojektowany do supermoto
  4. Regulowane zawieszenie

 

MRF 140 RC BIG

 

MRF 140 RC BIG to większe koła oraz więcej miejsca dla większych riderów. Dodatkowo rama została specjalnie zaprojektowana aby dobrze “dogadywać się ” z dużymi kołami. Idealny w każdy teren oraz na zawody.

5.499,-

 

  1. Sprawdzone podzespoły
  2. Duże koła
  3. Nowa rama
  4. Tłumik ze stali nierdzewnej

 

MRF 140 TTR

 

MRF 140 TTR jest rozwiązaniem dla riderów, którzy chcą jeździć na mocniejszym pit bike’u ale niekonicznie na dużym sprzęcie. Ta 140-tka jest najmniejsza ze wszystkich o tej pojemności.

4.399,-

 

  1. Mały szatan
  2. Najmniejsza 140-tka
  3. Gaźnik 26mm
  4. Just for fun !

 

KAYO 140 TT

 

Jeśli szukasz dużego Pit Bike’a z mocnym silnikiem i dużymi kołami, który dobrze poradzi sobie podczas jazdy enduro, jak i na torze motocrossowym – Kayo TT to model dla Ciebie! To motocykl, któremu żaden teren niestraszny i zadowoli bardzo wymagających rajderów.

6.199,-

 

  1. Sprawdzone podzespoły
  2. Duże koła
  3. Większa chłodnica
  4. Filtr powietrza typu airbox

 

MRF 160 SM-R SUPERMOTO

 

MRF 160SM-R jest modelem opartym na MRF140SM. W tej specyfikacji zastosowano silnik 155cm z głowicą KLX który ma nieco dłuższe przełożenia skrzyni biegów.

8.999,-

 

  1. Zawieszenie przednie regulowane
  2. Kierownica FATBAR
  3. W komplecie taboret pod tylne koło

 

KAYO 160 TT

 

Jest to zdecydowanie Pit Bike dla wysokich osób - wysokość siedzenia w tym modelu wynosi aż 85 cm, dzięki czemu nawet wysokie osoby nie będą miały problemu z wygodną i bezpieczną jazdą.

7.399,-

 

  1. Sprawdzone podzespoły
  2. Wysokość siedzenia 45 cm
  3. Chłodnica olejowa
  4. Wzmocnione tarcze hamulcowe

 

KAYO 190 TT R

 

Terenowy Kayo TT 190 R z kołami 14/17 w pełni regulowanym podwoziem.

10.999,-

 

  1. Regulowane podwozie
  2. Sprawdzone komponenty
  3. Profesjonalny projekt
  4. Niskie koszty eksploatacji